Jak si předplatit a získat SNOWbony
Milí čtenáři, za každé uhrazené předplatné časopisu získáte SNOWbony pro nákup v e-shopu SNOW!
Jak si předplatit
Předplatné v Česku
Předplatné časopisu SNOW, NORDIC a SWISSmag si můžete objednat on-line, e-mailem na predplatne@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).
Při objednávce on-line budete vyzváni k přihlášení nebo registraci, abyste mohli po připsání platby využít své SNOWbony pro nákup v e-shopu SNOW.
Předplatné na Slovensku
Předplatné na Slovensku si můžete objednat:
přímo u vydavatelství SNOW media
- v objednávkovém formuláři SNOW
- zaplatíte cenu v Kč na český bankovní účet
- po připsání platby získáte SNOWbony, které můžete využít pro
nákup v e-shopu SNOW
prostřednictvím slovenské distribuční společnosti Mediaprint-Kapa Pressegrosso
- v objednávkovém formuláři iPredplatne.sk
- zaplatíte cenu v EUR na slovenský bankovní účet distribuční společnosti
- nezískáte SNOWbony (objednávka není připojena k vašemu uživatelskému účtu), ale v listopadovém vydání časopisu dostanete limitovanou nabídku balíčků, z nichž si můžete jeden vybrat a ten doručíme na náklady vydavatelství
Jak využít SNOWbony
SNOWbony můžete využít pro nákup zboží z kolekce SNOW – objednávejte v e-shopu SNOW, e-mailem na predplatne@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).
Čím více předplatného, tím více SNOWbonů
Za každou uhrazenou objednávku předplatného získáte SNOWbony, které můžete využít k nákupu v e-shopu SNOW.
SNOWbony získáte i za čtenářskou recenzi lyžařského vybavení nebo za čtenářský report z lyžařského střediska.
Nevyčerpané SNOWbony nejsou časově omezené a v rámci účtu každého předplatitele se sčítají – objednáte-li předplatné kamarádce nebo kamarádovi, SNOWbony získáte vy!
Něco není v pořádku? Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ):
Nemáte uživatelský účet nebo se vám nedaří přihlásit? Napište na predplatne@snow.cz nebo zavolejte na 775 My SNOW (775 697 669) a účet vám aktivujeme.
Nedostali jste předplacený časopis do schránky?
Na záložce Zásilky ve svém profilu můžete sledovat, kdy a na jakou adresu jsou časopisy (nebo zboží z e-shopu) odesílány. Pokud časopis neobdržíte do 3 pracovních nů od data odeslání, napište na predplatne@snow.cz nebo volejte 775 My SNOW a pošleme vám náhradní výtisk.
Nevíte, kdy vaše předplatné končí?
Přihlaste se (v pravém záhlaví stránky), pak klikněte na Předplatné a vpravo najdete informační okénko Moje předplatné, kde je uvedeno, do kdy máte časopis předplacen. Ve svém profilu najdete v záložce Objednávky i jednotlivá předplacená vydání časopisu.
Jste již předplatitel(ka) a předplatné vám vypršelo?
Předplatné se vám obnoví automaticky a navíc v prvním čísle prodloužené objednávky najdete složenku na jeho zaplacení. V předstihu zároveň zasíláme návod k úhradě prodlouženého předplatného e-mailem.
Jak zjistíte, zda už byla platba připsána na účet?
Přihlaste se (v pravém záhlaví stránky), pak klikněte na svou přezdívku, tím se dostanete do svého profilu a v záložce Objednávky najdete stav vašeho bonusového účtu (SNOWbony) a v záložce Faktury pak stav úhrady.
Nemáte připsané SNOWbony?
Platba je po odeslání připsána na účet zpravidla do 3 praocvních dnů, během následujícího dne se automaticky zobrazí i na vašem bonusovém účtu. Pokud svou platbu nevidíte do 3 pracovních dnů od data odeslání, napište na predplatne@snow.cz nebo volejte 775 My SNOW a platbu dohledáme ručně. Nejčastějším důvodem nepřipsání platby je chybný variabilní symbol.
Všeobecné obchodní podmínky předplatného (odkaz vede na SNOW.cz, kde se objednává předplatné NORDIC).